W HANDLU DETALICZNYM

O tym samym świadczy także pewien artykuł pióra dyrektora jednego ze stołecznych przedsiębiorstw’ handlu detalicz­nego. W artykule tym autor z naukową rzeczo­wością i dokładnością opisuje — tak, jakby na przykład wyjaśniał zasady działania przedsię­biorstwa — praktykę korupcyjną rozpowszech­nioną w sklepach jemu podlegających. Naj­pierw stwierdza, że w sklepach tych jakieś dwadzieścia lat temu zakorzenił się zwyczaj da­wania napiwków, potem wspomina (czyniąc tym subtelne rozgraniczenie), że w jednego ty­pu sklepach w odróżnieniu od reszty „kupują­cy odwdzięczają się za dobrą obsługę wyłącz­nie drobnymi upominkami (napoje, bombonier­ki, papierosy, czekolada)”.

Cześć, mam na imię Emek i jestem zwolennikiem technicznych rozwiązań. Chciałbym Ci przekazać swoją wiedzę, abyś i Ty poznał ten wspaniały świat. Dołącz do mnie już dziś!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)