OBSŁUGA KLIENTA

Następnie autor ów oględnie wylicza różne formy napiwku oraz przekupstwa: ,,a) Klient zostaje prawidłowo ob­służony i z własnej woli daje pieniądze, b) Sprzedawca jest uprzedzająco grzeczny i czy­ni aluzje, by klient się za to odwdzięczył, c) Sprzedawca w pokrętny sposób prowokuje na­piwek i domaga się jego otrzymania, d) Klient zaczyna zakup od tego, że proponuje oddzielną gratyfikację”. Po tym wyliczeniu autor przed­stawia reguły postępowania antykorupcyjinego, jak stosowanie „agitacji”, „postępowania dyscy­plinarnego”, „lepsza organizacja pracy sklepu , „rozszerzenie systemu samoobsługowego , ale zaznacza, że nie są to zbyt skuteczne środki walki.

Cześć, mam na imię Emek i jestem zwolennikiem technicznych rozwiązań. Chciałbym Ci przekazać swoją wiedzę, abyś i Ty poznał ten wspaniały świat. Dołącz do mnie już dziś!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)